找回密码
 注册
搜索
查看: 1612|回复: 1

丹麦将上演张艺谋拍案

[复制链接]

2万

主题

2万

回帖

11万

积分

管理员

积分
119435

终身成就勋章特殊贡献勋章优秀斑竹勋章曾任斑竹勋章热心助人勋章

龙一 发表于 2011-5-2 12:52:27 | 显示全部楼层 |阅读模式

马上注册,结交更多好友,享用更多功能,让你轻松玩转社区。

您需要 登录 才可以下载或查看,没有账号?注册

5月5日,丹麦全国将上演张艺谋的拍案三枪。

2万

主题

2万

回帖

11万

积分

管理员

积分
119435

终身成就勋章特殊贡献勋章优秀斑竹勋章曾任斑竹勋章热心助人勋章

楼主| 龙一 发表于 2011-5-2 12:52:54 | 显示全部楼层
Torsdag den 5. maj 2011 har Zhang Yimous ’EN KVINDE, EN PISTOL OG EN NUDELBAR’ premiere i hele landet.

‘En pistol og en pige’. Det er ifølge Godard alt, hvad en film behøver. Den læresætning parafraseres lystigt i dette både vanvittige og billedskønne remake af Coen-brødrenes ’Blood Simple’. Wang er en moralsk fordærvet ejer af en nudelbar i en øde kinesisk by. Hans hustru er træt af den egoistiske mands luner og indleder en affære med den fåmælte kok, Li. De seksuelle eskapader går ikke upåagtet hen, og netop som Li har fået stukket en pistol i hænderne af Wangs kone, iværksætter Wang sammen med tjeneren Zhao og politimanden Zhang en plan, der skal gøre det af med de utro elskende. Hvilket naturligvis slet ikke går som planlagt.

Jeg vedhæfter her en pressemeddelelse på filmen og et billede og håber at I vil gøre opmærksom på filmens premiere på jeres hjemmeside/forum, samt sende det til de af Jeres samarbejdspartnere, der måtte have interesse for filmen.
Er I interesseret i at lave en konkurrence eller lign. kan vi sagtens finde ud af dette. Vi vil kunne tilbyde fribilletter og plakater til filmen som præmier.

Jeg vil gerne sende Jer et par fribilletter og plakater til filmen og beder Jer give mig et svar tilbage på hvem jeg skal attestere det til.

Jeg ser frem til at høre fra Jer. Yderlig information på: www.camerafilm.dk / kommende film.
龙域物流微信 loonglogistics
龙域物流客服 53585678|50805588
龙域物流邮箱 info@loonglogistics.dk
龙域物流网页 www.loonglogistics.dk
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

手机版|小黑屋|龙域丹麦华人网

GMT+1, 2025-5-6 17:51