være vild med..

[复制链接]
龙一 发表于 2012-9-6 19:23:41 | 显示全部楼层 |阅读模式
Jeg vild med rejser, og at gå rundt i naturen, op ad bjergene, og se på blomster og være nede på strandområdet.

Jeg er vild med romantik, og kærlighed til musik, og jeg elsker at spise noget god mad på en fin restaurant, eller et hyggelig sted med dejlig musik. Selvfølgelig SKAL det være sammen med verdens flotteste, og dejligste kvinde, som jeg elsker og holder meget af.

Så vil det være den hyggeligste og dejligste oplevelse for mig.
回复 呼我

举报

精彩评论2

 楼主| 龙一 发表于 2012-9-6 19:43:01 | 显示全部楼层
Jeg er helt vild med min lille nymfeparakit (en fugl, hvidgul lotion) som hedder "Peter". Jeg ved hverken dens alder eller køn, men den er sød, smuk, klog og meget tam. Den fløjter så smuke som en nattergal.

"Peter" har nogle gullige fjer på hovedet (toppen af nakken) og orangerøde dækfjer på ørerne. "Peter"s underdel er lysere gul og vingernes dækfjer er hvide. Halen er også hvid. "Peter" har et lyserødt næb og to sorte øjne. "Peter" er 32 cm lang. Når "Peter" bøjer sig maksimalt og renser sin hale med næbene, ligner det at "Peter" at danser så smuk som en påfugl. "Peter" er en god selskabsfugl, dvs. at han/hun kan godt lide at være sammen med mennesker. "Peter" signalerer os med venligt sprog, f.eks. afdæmpende lyd.

For 3 måneder siden spurgte min nabo Alice, hvorvidt vi ville have en lille nymfeparakit, ellers ville hun aflevere den. Fordi hun syntes, at den nymfeparakit ikke havde noget liv, da den sad på samme sted hele tiden. Måske den var bange for at blive angrebet af deres lille hund, som hedder "Mikkel" , som var meget jaloux på den. "Mikkel" overvågede "Peter" ved buret, fordi "Mikkel" var bange for at miste kærlighed fra Alice/"mor".

Fortsættes ...
 楼主| 龙一 发表于 2012-9-6 19:43:45 | 显示全部楼层
hverken...eller...
hvorvidt...eller...
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表