123
返回列表 发新帖 回复

[签证] 想来丹麦结婚的访友签证三个月被拒签两回,求律师

[复制链接]
龙一 发表于 2020-5-22 10:04:53 | 显示全部楼层
oldfish 发表于 2020-5-15 21:58
域名是丹麦的,不过服务器可不一定

@龙一 老大,你用的是不是阿里云? ...

对,我们今年刚换的阿里云,德国的服务器。丹麦这边速度稳定了不少。
celia0414 发表于 2020-7-11 20:16:32 | 显示全部楼层
主要还是你老公无能,拿着社会福利救济,这就是签证被拒的一大原因啊。作为纳税人,非常支持zf这做法。
 楼主| qiwangchenyue 发表于 2020-7-12 11:00:12 | 显示全部楼层
To Celia
第一,移民局拒签是有歧视他领救济的可能。我们被歧视了,非常愤怒,丹麦zf不在乎。
第二,你认为工作而不支付工资偿还他的社会救济金合理,但不支付劳动报酬符合欧盟法律里的贩卖人口罪。你支持不支付劳动报酬,你属于什么?人不是为政府工作的,zf不是用来控制人的,zf是为人服务的。你的共产私想啊,漠视了他爸缴纳高额税款,偷梁换柱把他爸小一千万税款包装成“大家共有的社会福利”。你意图意图混淆民众视听,动了他爸的税金就跟动了你的荷包一样,难道惧怕哪天你享受不到这类人的积攒的税金的?双重标准,我仿佛听到此刻金星用大渣子腔喊“橙汁”。而你适合去中国当警察,当官。
     你的话违背伦理道德。记住钱是有眼的。即钱知道它自己来自哪个人的手。老子养儿子,只要当爹的愿意养,天经地义,他爸爸为了自己亲生儿子工作等同于交高额税金不就是为儿子支撑一个完善保障,,儿子也受父母庇佑的得到这份善意和努力,有错吗?钱只是从政府手里中转到儿子手里。难道要父母舍弃亲生孩子出钱养别人家的孩子。你嘴巴上的这份道德绑架在ccp的新闻联播里经常出现。
      你认为他“无能,领救济金”。你在偷换概念:领救济金的人必定无能。太过于绝对化,非黑即白,我相信不光我,当有思辨能力的人听到“一定”“肯定”之类绝对化的词,他们会潜意识里鄙视起来:这个人试图拿他认为不好的事情来说服我,哄骗我。你试图混淆概念,偷换概念告诉大家:领救助金的人一定无能。按照你的说法,植物人喘气就是无能,丹麦政府高福利高税收的初衷是什么?!一个人连基本的同理心都没有,伪善炫耀自己享受高福利吗?!一个人连基本同理心也没有,看到视频里别人栽了大马哈而捧腹大笑吗?我和我的家人会替那人感到疼痛,我不认为你会替别人痛。
第四:我为你感到遗憾,你有着我没有的身在丹麦却不能接受普世价值观,ccp教育得你很成功,当你看到比你地位低的人就踩他。我把你的话转发给他妈,一位曾经的设计师,现任的公益协会董事,他们的事迹照片出现在丹麦的报纸上。我也是自费亲为做公益的,遇到他,他爸,他妈我感到幸运而骄傲。
          也许你是一个中国女人,嫁给丹麦人。 他的母亲回答了我关于你的事情:你不应该听她的goosip(鹅叫?)我不在乎。
        他曾经从中国带着病毒回到丹麦,跟丹麦人这么描述中国:在这样一个不同的国家旅行,让他觉得自己在一个大丛林中,您可以在不知不觉中成为猎物,总是有奇怪的可悲的人寻找其他看起来更脆弱的人。
     我无比赞同他对ccp教育下人们意识形态精辟的总结,这来形容你给我的印象很贴切。
 楼主| qiwangchenyue 发表于 2020-7-12 11:01:09 | 显示全部楼层
To Chinese woman Celia

For det første kan afslaget fra indvandringskontoret diskriminere ham for at have fået hjælp. Vi blev diskrimineret, og vi var meget vred. Den danske udlændingeservice var ligeglad.
For det andet mener du, at det er rimeligt at tilbagebetale hans sociale bistand ved at arbejde uden at betale løn, men ikke at betale arbejdskompensation er i overensstemmelse med kriminaliteten af menneskehandel i henhold til EU-lovgivningen. Du støtter ikke at betale lønninger, hvad tilhører du? Folk arbejder ikke for regeringen, regeringen bruges ikke til at kontrollere mennesker, regeringen tjener folk. Dine personlige kommunistiske tanker, ignorerer hans fars høje skattebetaling, stjæler Liang's post og pakker hans fars 10 millioner skat i "social velfærd for alle". Din intention er at forvirre offentligheden. Skatten, som hans far betaler, er den samme som for din tegnebog. Er du bange for, at du en dag ikke kan nyde den akkumulerede skat af sådanne mennesker? Dobbeltstandarder, jeg ser ud til at høre Venus råbe "appelsinsaft" i en stor slagge i øjeblikket.
Dine ord krænker etik. Husk, at penge er kræsne. Det vil sige, penge ved, hvis hånd det kommer fra. forælder rejser sin søn, så længe han er villig til at opdrage sin far. Det er berettiget, at hans far betaler høje skatter for sin egen søn på grund af arbejde, der skal betale skat。Dette er at give en perfekt garanti for sin søn. Sønnen er også velsignet af sine forældre. er det forkert? Pengene overføres kun fra regeringen til sønnen. Er det nødvendigt for forældre at opgive deres egne børn for at betale for andre menneskers børn. Den moralske kidnapning på din mund vises ofte i CCPP-nyhedsnetværket.
For det tredje tror du, han er "inkompetent og modtager lettelse." Du stjæler konceptet: den person, der modtager pengene, skal være inhabil. For absolutt, jeg tror ikke kun mig, når en person med spekulativ evne hører absolutte ord som "bestemt" og "bekræftelse", vil de ubevidst foragte: denne person prøver at tage det, han mener ikke er gode ting, overbeviser mig og narrer mig . Du prøvede at forvirre konceptet, stjæle konceptet og fortæller alle: den person, der modtager hjælpen, skal være inhabil. Ifølge dig er vegetative gips inkompetence. Hvad er den danske regerings oprindelige intention om høj velfærd og høje skatter? ! En person har ingen grundlæggende empati, viser hykleri at nyde høj velfærd? ! En person har ikke engang grundlæggende empati. Griner du, når du ser nogen falde ned i videoen? Min familie og jeg vil føle smerter for den person. Jeg tror ikke, du vil skade andre.
Fjerde: Jeg er skam med dig. Du har den identitet, som jeg ikke har i Danmark, men du kan ikke acceptere universelle værdier. CCP-uddannelsen har haft succes. på dig。 Når du ser en person med en lavere status end dig, skal du træde på ham. Jeg sendte dine ord til hans mor, en tidligere designer og den nuværende direktør for velgørenhedsforeningen. Fotos af deres gerninger blev vist i danske aviser. Jeg gør det også for min egen regning at gøre velgørenhed. Jeg er heldig og stolt over at møde ham, hans far og hans mor.
måske er du en kinesisk kvinde, der gifter dig med en dansk 。Hennes mor svarede mig om dig : Du skulle ikke lytte til sladder。 det er ligeglad med
Han vendte engang tilbage til Danmark med virus fra Kina og beskrev Kina for danskerne som sådan: At rejse i et så andet land får ham til at føle, at du kan være et bytte ubevidst i en stor jungel, det er altid underligt at triste mennesker leder efter andre der ser mere sårbare ud.
Jeg er meget enig i hans skarpe oversigt over folks ideologi under CCP-uddannelsen, hvilket er meget passende til at beskrive det indtryk, du gav mig.
 楼主| qiwangchenyue 发表于 2020-7-12 11:28:43 | 显示全部楼层
12-7-2020
这个网站对我来说,跟帖无法发送,无法连接服务器,并导致断网,我知道这个丹麦网站的服务器是在中国,我也很少登陆。另外真的有几位联系我,包括律师,在这谢谢你们提供帮助。因为上诉是八周有效期。因为2020年初最开始没有人给予过我参考,我的经历希望给需要的人做个参考。好的,这个帖子可以结束了。
betiloveme 发表于 2020-11-14 05:17:26 | 显示全部楼层
xixiai5 发表于 2020-5-15 23:12
哈哈 您全对,祝您早日脱离苦海^_^

想问下您,家团之后找实习、留下工作,可以转工签?还是续家团签
龙一 发表于 2020-11-14 13:37:40 | 显示全部楼层
betiloveme 发表于 2020-11-14 05:17
想问下您,家团之后找实习、留下工作,可以转工签?还是续家团签

续家团
xixiai5 发表于 2020-11-15 21:46:04 | 显示全部楼层
betiloveme 发表于 2020-11-14 05:17
想问下您,家团之后找实习、留下工作,可以转工签?还是续家团签

续家团就可以了
jufan 发表于 2022-11-10 07:08:01 | 显示全部楼层

哈喽,请教一下如果是计划结婚的情侣是否让丹麦男过来国内先办理结婚后国女再办理家团更容易成功呢?
龙一 发表于 2022-11-10 08:22:42 | 显示全部楼层
jufan 发表于 2022-11-10 07:08
哈喽,请教一下如果是计划结婚的情侣是否让丹麦男过来国内先办理结婚后国女再办理家团更容易成功呢? ...

如果已在一方驻地办理结婚,再申请另一国签证肯定容易。
123
返回列表 发新帖 回复
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

略有小成
  • 59

    积分

  • 1

    主题

  • 15

    帖子

  • 0

    好友

楼主最新发表

快速回复 返回顶部 返回列表