Hvad siger i, hvis vi snakker lidt i Dansk her?

[复制链接]
Ana_love 发表于 2014-4-8 16:08:12 | 显示全部楼层 |阅读模式
Hej, jeg er ny her på loong.dk, men jeg har været i Denmark for næsten 5 år. Jeg kan godt forstå og snakke dansk, men ikke så god i skrivning. Hvad siger I, hvis vi snakker lidt i Dansk her? Her er en plads at vi lærer både hinanden og Dansk.  Måske få vi også bedre i skrivning?
回复 呼我

举报

精彩评论8

 楼主| Ana_love 发表于 2014-4-9 12:14:03 | 显示全部楼层
Håber der er ikke kun mig da vil gerne har det.
klodsmor 发表于 2014-4-9 20:06:38 | 显示全部楼层
本帖最后由 klodsmor 于 2014-4-9 20:08 编辑

Hej, jeg er ny her på loong.dk, men jeg har været i Denmark for næsten 5 år. Jeg kan godt forstå og snakke dansk, men ikke så god i skrivning. Hvad siger I, hvis vi snakker lidt i Dansk her? Her er en plads at vi lærer både hinanden og Dansk.  Måske få vi også bedre i skrivning?

-------修改如下,仅供参考------
Hej, jeg er ny her på loong.dk selvom jeg har været i Danmark i næsten 5 år.
Jeg kan godt forstå og snakke dansk, men (jeg) er ikke god til at skrive dansk. // ikke god til skrivning.
Hvad siger I til at vi snakker// skriver lidt på dansk her?
Her er en plads hvor vi lærer hinanden at kende // lærer om hinanden og lærer dansk.
Måske blive vi også bedre til skrivning.


Ja,det gør det. Øvelse gør mester.
aoge3 发表于 2014-4-9 21:10:46 | 显示全部楼层
super, jeg kan kun tale lidt dansk. men jeg onsker at tale mere dansk. det er en god ide at vi snakke sammen. vi kan studere hinanden. jeg håber, flere og flere mennesker onsker at snakke her.
 楼主| Ana_love 发表于 2014-4-9 21:54:25 | 显示全部楼层
klodsmor 发表于 2014-4-9 20:06
Hej, jeg er ny her på loong.dk, men jeg har været i Denmark for næsten 5 år. Jeg kan godt forst ...

Oh, mange tak!!!
 楼主| Ana_love 发表于 2014-4-9 22:00:02 | 显示全部楼层
aoge3 发表于 2014-4-9 21:10
super, jeg kan kun tale lidt dansk. men jeg onsker at tale mere dansk. det er en god ide at vi snakk ...

Det bliver super, at der er nogen kan kigge efter dem som vi har skrevet. Tak Klodsmor.
 楼主| Ana_love 发表于 2014-4-16 11:34:44 | 显示全部楼层
God påske alle sammen.
HBC 发表于 2014-4-16 23:52:01 | 显示全部楼层
klodsmor 发表于 2014-4-9 20:06
Hej, jeg er ny her på loong.dk, men jeg har været i Denmark for næsten 5 år. Jeg kan godt forst ...

本帖最后由 klodsmor 于 2014-4-9 20:08 编辑

-------修改如下,仅供参考------
Hej, jeg er ny her på loong.dk selvom jeg har været i Danmark i næsten 5 år.
Jeg kan godt forstå og snakke dansk, men (jeg) er ikke god til at skrive dansk. // ikke god til skrivning.
Hvad siger I til(,)at vi snakker// skriver lidt på dansk her?
Her er en plads(,)hvor vi lærer hinanden at kende // lærer om hinanden og lærer dansk.
Måske blive(r) vi også bedre til skrivning.

Ja,det gør det. Øvelse gør mester.
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

社区新秀

楼主最新发表

快速回复 返回顶部 返回列表